معرفی شرکت بین المللی گردشگری سلامت سفیران سلامت کویر

عاطفه زارع کارشناس گردشگری سلامت در دانشگاه آپولون

285

 

 

معرفی شرکت بین المللی گردشگری سلامت سفیران سلامت کویر

 

 

سفیران سلامت کویر یزدشرکت توریست درمانی سفیران سلامت کویر در سال 1391 جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بیماران داخلی و خارجی تاسیس گردید. بر اساس برنامه استراتژیک اولیه شرکت، گام نخست ، ارائه بهترین خدمات درمانی ، تشخیصی و مشاوره ای به بیماران داخلی مراجعه کننده به استان یزد و گرفتن نوبت از پزشکان مطرح و برنامه ریزی های سفر و هماهنگی با بخشهای پاراکلینیک برای کمک به بیماران وکم کردن هزینه های درمان و مدت اقامت بیمار در شهر محل درمان بود و با راه اندازی وب سایت های پزشکان و نرم افزار و اپلیکیشن دکتر زیر ساخت های آن تهیه و فراهم سازی شد. در کنار پروژه داخلی ، این شرکت با توجه به سند چشم انداز چهارم کشور و موقعیت های منطقه ای و درمانی ایران، و نیز باتوجه به پتانسل و ظرفیت های درمانی و توریستی شهر جهانی یزد ، طرح توریست سلامت و خدمات آن را در اولویت برنامه کاری خود قرار داد. در حال حاضر شرکت سفیران سلامت کویر ،یک شرکت بین المللی تسهیل گری گردشگری سلامت بوده که با بهترین و قوی ترین تیم پزشکی و گردشگری در شهر یزد و سایر استانهای مهم این صنعت قدم در عرصه گردشگری سلامت نهاده و با جراحان و پزشکان موفق و متعهد به بیمار و مجرب و مراکز درمانی مورد تایید پذیرش بیماران خارجی همکاری و فعالیت دارد.
سفیران سلامت شرکا و کارگزاران فعال زیادی در حوزه گردشگری سلامت در شماری از کشورهای اروپایی و آسیایی دارد که به بیماران این فرصت را می دهد تا از بین تیم های گردشگری پزشکی و تندرستی مختلف ، بیمارستانها و پزشکان، مقصد نهایی مطمئن و ایمن خود را انتخاب کنید.
بعد از دریافت مدارک پزشکی و ارائه مشاوره های پزشکی و دریافت اطلاعات مقایسه ای از چند کشور ، براساس درخواست بیمار لیست هزینه های شرکتهای تسهیلگر مختلف برای بیمار ارسال می شود.
شرکت سفیران سلامت همچنین به بیماران بهترین انتخاب را پیشنهاد می دهد و مزیتها هر کدام از مقاصد را برایتان شفاف می سازد. بیمار می تواند بر اساس کیفیت ، هزینه ، فاصله، تاریخ پذیرش مرکز درمانی و غیره مقصد نهایی خود را انتخاب کند.

معرفی مشاوران بین المللی شرکت سفیران سلامت:

 

خانم کریستینا دمورس موسس شرکت اتاق بازرگانی گردشگری سلامت در کالیفرنیا آمریکا

خانم کریستینا از سال 2002 در حوزه ی حمایت از بیمار ، حقوق بیمار و خدمات رفاهی و پزشکی بیمار فعال بوده است و یکی از پیشگامان صنعت گردشگری پزشکی می باشد.
او که بعد از تجربه شخصی خود به عنوان گردشگر پزشکی در بزریل وارد این حوزه شد و در واقع پیشگام مفهوم خدمات رفاهی و پزشکی بیمار است ، اصولی که کل فرایند سفر درمانی بیمار را سهولت می بخشد.
شرکت سفیران سلامت این افتخار را دارد که از تجارب و تخصص خانم کریستینا بهره ببرد و با برگزاری کارگاه های آموزشی آن را در اختیار علاقمندان به این حیطه قرار دهد.

 

خانم ام.جی آلبرتو

ام. جی آلبرتو که مدیر ارشد روابط بین الملل شرکت سفیران سلامت نیز میباشد ، اکنون رییس بخش گردشگری سلامت بیمارستان بانکوک تایلندو به عنوان تسهلیگر گردشگری سلامت و خبرنگار بین المللی پزشکی فعالیت می کند. او سالها در زمینه انعقاد قرارداد با آژانس ها و شرکتهای تسهیلگر ها و شرکای بین المللی فعالیت داشته است.
ام.جی البرتو که کار خود را در بیمارستان آغاز کرد. او که اکنون با شرکتهای بزرگ گردشگری سلامت در دنیا کار می کند تجربه سال‌ها کار حرفه‌ای و موفق در کشور تایلند که یکی از موفق ترین کشورها در گردشگری سلامت است را در کارنامه خود دارد.

 

مختصری از فعالیتهای شرکت

 

• برگزارکننده نمایشگاه گردشگری سلامت اصفهان، شهرک سلامت اصفهان، 11 الی 13 مهر، ماه 1397
• همکاری در اعزام و حضور پزشکان و داندانپزشکان استانهای یزد و اصفهان در حضور در نمایشگاه IMTEC عمان ، خرداد 1398
• برگزاری سمینار گردشگری سلامت استان یزد با حضور معاونین درمانی وزارت بهداشت و استانداری یزد، 6 شهریور ماه 1398
• برگزاری سمینار توجیهی موقعیت های جذب بیمار و شرایط درمانی کشور عمان برای پزشکان، و دندانپزشکان، 7 شهریور 1398
• برگزاری وبینار های آموزشی گردشگری سلامت زیر نظر دانشگاه بین المللی نورث وست

 

فعالیت های بین المللی شرکت

 

• انعقاد قرارداد با اتاق بازرگانی بین المللی گردشگری سلامت (IMTCC) و و خانم کریستینا دمورس از آمریکا
* نماینده انحصاری شرکت آرژانتینی Noun Eventos فعال در زمینه آموزش گردشگری در دسترس
• نماینده انحصاری پورتال بین المللی BOOKINGSMED ایتالیا
• نماینده TURKISH MEDICAL CENTER در ایران
• نماینده انحصاری VPS دبی در ایران
• نماینده انحصاری مجله بین المللی تجارت و سلامت و گردشگری سلامت در خاورمیانه
• موسس شرکت گردشگری سلامت MEDICUS TRIP در آلمان
• نماینده انحصاری بیمارستان Bangpakok 9 International Hospital در تایلند
• نماینده انحصاری دهکده تندرستی Health Clinic در ایتالیا

 

شرکت سفیران سلامت کویر کارگاه های تخصصی گردشگری سلامت و گردشگری تندرستی را برای دانشجویان بین المللی ،اساتید و متخصصانی علاقمند به این صنعت که مشتاقتند تا کسب و کار خود در این حوزه را راه اندازی کنند را ارائه می دهد.

 

مزیت های آموزشی ما

 

شرکت سفیران سلامت کویر برای ارتقای گردشگری سلامت در ایران اقدام به برگزاری کارگاه های با حضور اساتید بین المللی کرده است. از مزیت های آموزشی ما می توان به حضور اساتید بین المللی و تراز اول در این حوزه از جمله دکتر پریم جاگیاسی از سردمداران گردشگری سلامت دنیا و خانم کریستینا دمورس که در واقع از پیشگامان صنعت گردشگری سلامت دنیا می باشد. در حالیکه دکتر پریم در تمام زمینه های راه اندازی یک شرکت تهسیلگر گردشگری سلامت ، بازاریابی و نحوه ارائه خدمات تخصص دارد، خانم کریستینا بیشتر به حقوق و تجربه بیمار می پردازد ، عاملی که بیش از هر چیزی به ارتقا گردشگری سلامت در کشورهای دیگر کمک کرده است. ما با اساتید و فعالان گردشگری سلامت در کشورهای مختلفی ارتباط داریم که هر کدام دارای تخصص و تجربه ای منحصر بفرد در شاخه های مختلف گردشگری سلامت هستند. با توجه به اینکه ما اکنون در پلتفرم noun eventos ، آکادمی خودمان را راه اندازی کرده ایم میتوانید اموزش های بین المللی آنلاین و آفلاین را به علاقمندان ارائه دهیم. شرکت سفیران همچنین به عنوان دپارتمان گردشگری سلامت دانشگاه بین المللی نورث وست ، گواهینامه های بین المللی معتبری را برای شرکت کنندگان ارائه می

 

 

اینستاگرام شرکت سفیران سلامت کویر یزد

 

اینستاگرام سفرنویسان

 

 

 

 

سفیران سلامت کویر یزد

سفیران سلامت کویر یزد

سفیران سلامت کویر یزد

سفیران سلامت کویر یزد

سفیران سلامت کویر یزد

سفیران سلامت کویر یزد

سفیران سلامت کویر یزد

سفیران سلامت کویر یزد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.